علي جدي







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





كدهای پيشوازایرانسل


٥٥١٢٠٥٢ تولد دوباره
٥٥١٢٥١٧ چی بخونم
٥٥١٢٠٤٤ چیکار کنم
٢٢١١٠٦٨ حضور گریه
٥٥١٢٥١٨ خواهش
٥٥١٢٥٢٠ رمان
٥٥١٢٠٥١ ریشه
٥٥١٢٥١٩ ستاره
٥٥١٢٥١٦ سقف بارونی
٥٥١٢٥١٤ شعر همیشه
٥٥١٢٠٤٨ گمشده من
٥٥١٢٠٤٦ مغرور
٥٥١١٧٠٣ مگه نه
٥٥١٢٠٤٩ ندای آسمونی
٥٥١٢٥١٥ هجرت
٥٥١٢٠٥٠ همخونه
٥٥١٢٠٤٥ همسر
٥٥١١٧٠١ همه چی آرومه
  ٥٥١١٧٠٢ همه چی آرومه 

٥٥١٢٠٤٧ اشک دروغکی  
 


٥٥١٥٨٦ خنده و گریه
٥٥١٥٨٧ وقت رفتن
٥٥١٦٨٣ گل من
٥٥١٦٨٤ خسته شدم
٥٥١٦٨٥ ستاره ای
٥٥١٦٨٦ تقصیر
٥٥١٦٨٧ واسه اینکه
٥٥١٦٨٨ چشمهای تو
٥٥١١٠١٥ تلافی
٥٥١١٠١٦ قسمت
٥٥١١٠١٧ دلم گرفته
٥٥١١٠١٨ بارون
٥٥١١٠١٩ خاطره
٥٥١١٠٢٠ سنگ غرور
٥٥١١٠٢١ کی عوض شده
٥٥١١٠٢٢ طعنه
٥٥١١٠٢٣ باور
٣٣١٢٣٨٢ آهای تو که عشق منی
٣٣١٢٣٩٠ هر چی بگی همونه
٣٣١٢٣٨١ بیا دنبال من
٣٣١٢٣٨٥ تا تو نباشی
٣٣١٢٣٨٧ من کجای زندگیتم
٣٣١٢٣٩١ التماس
٣٣١٢٣٨٩ قسم
٣٣١٢٣٨٨ من وتو
٣٣١٢٣٨٦ اگه به تو نمی رسم
٣٣١٢٣٨٤ یه دنیا غم دارم
٣٣١٢٣٨٣ زندگی بی تو مرگه
٣٣١٢٣٨٠ به عشق تو

---------------------------------------------------------

-----------------------


تقصیر . ۵۵۱۶۸۶
چشمای تو . ۵۵۱۶۸۸
خسته شدم . ۵۵۱۶۸۴
ستاره ای . ۵۵۱۶۸۵
گل من . ۵۵۱۶۸۳
واسه اینه ۵۵۱۶۸۷




التماس التماس حميد عسکري90 3312391
هر چي بگي همونه هر چي بگي همونه حميد عسکري90 3312390
قسم قسم حميد عسکري90 3312389
من وتو من وتو حميد عسکري90 3312388
من کجاي زندگيتم من کجاي زندگيتم حميد عسکري90 3312387
اگه به تو نمي رسم اگه به تو نمي رسم حميد عسکري90 3312386
تا تو نباشي تا تو نباشي حميد عسکري90 3312385
يه دنيا غم دارم يه دنيا غم دارم حميد عسکري90 3312384
زندگي بي تو مرگه زندگي بي تو مرگه حميد عسکري90 3312383
آهاي تو که عشق مني آهاي تو که عشق مني حميد عسکري90 3312382
بيا دنبال من بيا دنبال من حميد عسکري90 3312381
به عشق تو به عشق تو حميد عسکري90


---------------------------------------------------------

-----------------------




٣٣١٢٣٨٦ اگه به تو نمی رسم 90
٣٣١٢٣٩١ التماس 90
٣٣١٢٣٨٢ آهای تو که عشق منی 90
٥٥١١٠١٨ بارون 89
٥٥١١٠٢٣ باور 89
٣٣١٢٣٨٠ به عشق تو 90
٣٣١٢٣٨١ بیا دنبال من 90
٣٣١٢٣٨٥ تا تو نباشی 90
٥٥١٦٨٦ تقصیر 88
٥٥١١٠١٥ تلافی 89
٥٥١٦٨٨ چشمهای تو 88
٥٥١١٠١٩ خاطره 89
٥٥١٦٨٤ خسته شدم 88
٥٥١٥٨٦ خنده و گریه 88
٥٥١١٠١٧ دلم گرفته 89
٣٣١٢٣٨٣ زندگی بی تو مرگه 90
٥٥١٦٨٥ ستاره ای 88
٥٥١١٠٢٠ سنگ غرور 89
٥٥١١٠٢٢ طعنه 89
٥٥١٥٨٥ فرشته من 88
٣٣١٢٣٨٩ قسم 90
٥٥١١٠١٦ قسمت 89
٥٥١١٠٢١ کی عوض شده 89
٥٥١٦٨٣ گل من 88
٣٣١٢٣٨٧ من کجای زندگیتم 90
٣٣١٢٣٨٨ من وتو 90
٥٥١٦٨٧ واسه اینکه 88
٥٥١٥٨٧ وقت رفتن 88
٣٣١٢٣٩٠ هر چی بگی همونه 90
٣٣١٢٣٨٤ یه دنیا غم دارم 90

 

دوست دارم
بابک جهانبخش 90
پاپ
3312724


عاشقي
بابک جهانبخش 90
پاپ
3312723


انگيزه
بابک جهانبخش 90
پاپ
3312722


گذشته
بابک جهانبخش 90
پاپ
3312721
 



 

کد آهنگ پیشواز ایرانسل : آهنگ آدم آهنی از بنیامین بهادری : ٣٣١٨٣٤
کد آهنگ پیشواز ایرانسل : آهنگ آقام آقام از بنیامین بهادری : ٥٥١٢٨٢
کد آهنگ پیشواز ایرانسل : آهنگ آقام آقام بی کلام از بنیامین بهادری : ٥٥١٢٨٤

 کد آهنگ پیشواز ایرانسل : آهنگ آدم آهنی از بنیامین بهادری : ٣٣١٨٣٤
کد آهنگ پیشواز ایرانسل : آهنگ آقام آقام از بنیامین بهادری : ٥٥١٢٨٢
کد آهنگ پیشواز ایرانسل : آهنگ آقام آقام بی کلام از بنیامین بهادری : ٥٥١٢٨٤
کد آهنگ پیشواز ایرانسل : آهنگ آهاي تو از بنیامین بهادری : ٣٣١٧٨٣
کد آهنگ پیشواز ایرانسل : آهنگ ای وای دلم از بنیامین بهادری : ٣٣١٥٦٤
کد آهنگ پیشواز ایرانسل : آهنگ بوی عیدی از بنیامین بهادری : ٣٣١١٦٤٠
کد آهنگ پیشواز ایرانسل : آهنگ بوی قهوه از بنیامین بهادری : ٣٣١١٦٤١
کد آهنگ پیشواز ایرانسل : آهنگ بوی محرم از بنیامین بهادری : ٣٣١٨٩١
کد آهنگ پیشواز ایرانسل : آهنگ بوي محرم .هيئت عزاداران از بنیامین بهادری : ٣٣١١٩٠٩
کد آهنگ پیشواز ایرانسل : آهنگ بی اعتنا از بنیامین بهادری : ٣٣١٨٣٥
کد آهنگ پیشواز ایرانسل : آهنگ بیا عاشقم کن از بنیامین بهادری : ٣٣١٥٦٣
کد آهنگ پیشواز ایرانسل : آهنگ پرسه از بنیامین بهادری : ٣٣١٥٦٨
کد آهنگ پیشواز ایرانسل : آهنگ ترانه واژه از بنیامین بهادری : ٣٣١٨٩٨
کد آهنگ پیشواز ایرانسل : آهنگ تمام شد از بنیامین بهادری : ٣٣١٥٦٩
کد آهنگ پیشواز ایرانسل : آهنگ خاطره ها از بنیامین بهادری : ٣٣١٨٩٦
کد آهنگ پیشواز ایرانسل : آهنگ شب غربت از بنیامین بهادری : ٣٣١٨٩٢
کد آهنگ پیشواز ایرانسل : آهنگ عاشق شدم از بنیامین بهادری : ٣٣١٨٣٣
کد آهنگ پیشواز ایرانسل : آهنگ عاشقی با تو از بنیامین بهادری : ٣٣١٥٦٢
کد آهنگ پیشواز ایرانسل : آهنگ عشق کربلایی از بنیامین بهادری : ٣٣١٨٢٩
کد آهنگ پیشواز ایرانسل : آهنگ عموم ابوالفضل از بنیامین بهادری : ٥٥١٦٣١
کد آهنگ پیشواز ایرانسل : آهنگ کجای دنیای از بنیامین بهادری : ٣٣١٥٦٥
کد آهنگ پیشواز ایرانسل : آهنگ کربلا از بنیامین بهادری : ٥٥١٦٣٢
کد آهنگ پیشواز ایرانسل : آهنگ لکنت از بنیامین بهادری : ٣٣١٨٩٧
کد آهنگ پیشواز ایرانسل : آهنگ لیلی در پائیز از بنیامین بهادری : ٣٣١٦٠٥
کد آهنگ پیشواز ایرانسل : آهنگ من لعنتی از بنیامین بهادری : ٣٣١٥٦٧
کد آهنگ پیشواز ایرانسل : آهنگ من و تنها از بنیامین بهادری : ٣٣١٥٧١
کد آهنگ پیشواز ایرانسل : آهنگ یادم می یاد از بنیامین بهادری : ٣٣١٨٩٩

 

باران عشق
آواي نوين اصفهان
موزيک پاپ
3311296


اشک حسرت
آواي نوين اصفهان
موزيک پاپ
3311294


تکنوازي پيانو
آواي نوين اصفهان
موزيک پاپ
3311293


شور عشق
آواي نوين اصفهان
موزيک پاپ
3311292


شادمانه
آواي نوين اصفهان
موزيک پاپ
3311291



 

 
 
 

ناصر عبدالهی
یمبو صحنه
331453
ناصر عبدالهی
بهت نگفتم
331454
ناصر عبدالهی
دلتنگ
331455
ناصر عبدالهی
فدک
331456
ناصر عبدالهی
فصل بهار
331457
ناصر عبدالهی
خونه
331458
ناصر عبدالهی
منو ببخش
331459

مهر علی و زهرا
331460

مهر علی و زهرا 2
331461
راز
331462

تنها
331463
 

نام خواننده
نام آهنگ
کد
رضا صادقی
ممنونم
331561

رضا صادقی
قدرمو میدونی‌ یه روز
331560

رضا صادقی
چاری ندارم
331559

رضا صادقی
بابای بارون
331558

رضا صادقی
شاید یه فرصت دیگه
331556


 

قسمت
5511016

تلافی
5511015

بارون
5511018

دلم گرفته
5511017

سنگ غرور
5511020

کی عوض شده
5511021

خاطره
5511019

طعنه
5511022

باور
5511023


آلبوم کما 2:

فرشته من
551585

خنده و گریه
551586

وقت رفتن
551587

گل من
551683

خسته شدم
551684

ستاره ای
551585

تقصیر
551686

واسه اینکه
551687

چشمه های تو
551688


آلبوم کما 3:

به عشق تو
3312390

آهای تو عشق منی
3312382

بیا دنبال من
3312381

یه دنیا غم دارم
3312384

اگه به تو نمیرسم
3312386

من کجای زندگیتم
3312387

من وتو
3312388

زندگی بی تو مرگه
3312383

قسم
3312389

تا تو نباشی
3312385

هر چی بگی همونه
3312390

التماس
3312391


 

کد آهنگ پیشواز آهنگ « دختری به نام آهو » از « علیرضا قربانی »





♫دختری به نام آهو 2211603
 

کلاه قرمزی و پسر خاله 91 2211605 پسر عمه زا

♫ کلاه قرمزی و پسر خاله 91 2211606 ببعی
 

کد آهنگ پیشواز سریال « کسی خوابه » از « جواد رضویان »


♫ کسی خوابه 2211604

کد آهنگ پیشواز سریال « مسیر انحرافی » از « سینا حجازی »

 مسیر انحرافی 2211607 

کد آهنگ پیشواز آهنگ " چه جوری بگم " از " شاهین آرین  

چه جوری بگم 5515250

♫ چه جوری بگم 2 5515251

♫ دل نشکن 5515247

♫ دل نشکن2 5515248

♫ موج منفی 5515276

♫ موج منفی 5515245

♫ ازم بریدی 5515246

♫ غریبونه 5515249

کد آهنگ پیشواز ایرانسل آلبوم بی کسی از علیرضا روزگار

یه لحظه ۵۵۱۳۹۷۵

توبه ۵۵۱۳۹۷۴

یه لحظه ۵۵۱۳۹۷۵

توبه ۵۵۱۳۹۷۴

چه زود ۵۵۱۳۹۷۶

جنون ۵۵۱۳۹۷۸
رد پات ۵۵۱۳۹۷۹
رد پات۲ ۵۵۱۳۹۸۰
یکدونه من ۵۵۱۳۹۸۱
عشق من و تو ۵۵۱۳۹۸۲
تقدیر ۵۵۱۳۹۸۳
درد جدایی ۵۵۱۳۹۸۴
هرگز نشد ۵۵۱۳۹۸۵
برو فکرشم نکن۵۵۱۳۹۸۶
وای ۵۵۱۳۹۸۷
خدایا ۵۵۱۳۹۸۸
نگاه خیس ۵۵۱۳۹۸۹
بدهکار ۵۵۱۳۹۹۰

مازیار فلاحی + تمامی کدهای پیشواز ایرانسل

٣٣١٢٧٧٩ بانوی خیال مازیار فلاحی ۹۰ ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١٢٧٧٣ خدا حافظ مازیار فلاحی ۹۰ ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١٢٧٧١ دروغه مازیار فلاحی ۹۰ ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١٢٧٧۶ دل‌ تنها مازیار فلاحی ۹۰ ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
 

٣٣١٢٧٧٩ بانوی خیال مازیار فلاحی ۹۰ ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١٢٧٧٣ خدا حافظ مازیار فلاحی ۹۰ ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١٢٧٧١ دروغه مازیار فلاحی ۹۰ ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١٢٧٧۶ دل‌ تنها مازیار فلاحی ۹۰ ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١٢٧٧۴ ده و سی دقیقه مازیار فلاحی ۹۰ ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١٢٧٧٢ رویای واقعی‌ مازیار فلاحی ۹۰ ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١٢٧٨٠ طوقی مازیار فلاحی ۹۰ ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١٢٧٧۵ عادت عاشقی مازیار فلاحی ۹۰ ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١٢٧٨٣ عمق احساس مازیار فلاحی ۹۰ ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١٢٧٨٢ فرض محال مازیار فلاحی ۹۰ ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١٢٧٧٧ فرض محال ریمیکس مازیار فلاحی ۹۰ ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١٢٧٨١ قلب یخی مازیار فلاحی ۹۰ ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١٢٧٧٨ گریه مازیار فلاحی ۹۰ ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١٢٨۶٢ لحظه ها مازیار فلاحی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز

 

 

 

مرتضی پاشایی + تمامی کدهای پیشواز ایرانسل


٣٣١٣٢٢۵ یکی هست مرتضی پاشایی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز

٣٣١٣٢٢٨ به گوش تو میرسه مرتضی پاشایی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز

٣٣١٣٢٢۶ تو راست میگی مرتضی پاشایی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١٣٢٣٠ چشمای من مرتضی پاشایی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١٣٢٢٩ شاید مرتضی پاشایی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١٣٢٢٧ گریه کن مرتضی پاشایی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز



٢٢١٧۵۶ آرزوها شادمهر عقیلی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١٢۵٧۴ آسمونی شادمهر عقیلی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١٢۵٧٣ آسمونی بی کلام شادمهر عقیلی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٢٢١٧۵٨ بی تابی شادمهر عقیلی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١٢۵٨٣ پائیز شادمهر عقیلی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٢٢١٧۶٨ پل عاطفه شادمهر عقیلی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٢٢١٧۶٢ حدیث مهربونی شادمهر عقیلی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز

 

٢٢١٧۵۶ آرزوها شادمهر عقیلی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١٢۵٧۴ آسمونی شادمهر عقیلی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١٢۵٧٣ آسمونی بی کلام شادمهر عقیلی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٢٢١٧۵٨ بی تابی شادمهر عقیلی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١٢۵٨٣ پائیز شادمهر عقیلی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٢٢١٧۶٨ پل عاطفه شادمهر عقیلی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٢٢١٧۶٢ حدیث مهربونی شادمهر عقیلی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١٢۵٧٩ خونه شادمهر عقیلی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٢٢١٧۴٢ در بی نهایت شب شادمهر عقیلی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١٢۵٧٧ دل خوشی شادمهر عقیلی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١٢۵٧۶ دهاتی شادمهر عقیلی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١٢۵٧۵ دهاتی بیکلام شادمهر عقیلی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٢٢١٧۶٩ روح سبز شادمهر عقیلی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٢٢١٧٧٠ سل وحشی شادمهر عقیلی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١٢۵٧٨ غریبه شادمهر عقیلی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٢٢١٧۴١ قفس شادمهر عقیلی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٢٢١٧۶١ گل یاس شادمهر عقیلی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٢٢١٧۶۶ مسافر شادمهر عقیلی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٢٢١٧۶۵ مشق سکوت شادمهر عقیلی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١٢۵٨٢ نگاه پنجره شادمهر عقیلی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١٢۵٨٠ نوائی شادمهر عقیلی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١٢۵٨١ نوائی قطعه ۲ شادمهر عقیلی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٢٢١٧۶٣ هزار و یک شب شادمهر عقیلی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز

٣٣١١۶۵١ اتفاق احسان خواجه امیری ۸۹ ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١١۶۵٢ اعتراف احسان خواجه امیری ۸۹ ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١۶٠۶ باور نمی کنم احسان خواجه امیری ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١۴۶۴ برای آخرین بار احسان خواجه امیری ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١۵٧٩ برای آخرین بار. احسان خواجه امیری ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١١۶۴٧ بی‌ کسی‌ احسان خواجه امیری ۸۹ ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
 

 ٣٣١١۶۵١ اتفاق احسان خواجه امیری ۸۹ ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١١۶۵٢ اعتراف احسان خواجه امیری ۸۹ ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١۶٠۶ باور نمی کنم احسان خواجه امیری ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١۴۶۴ برای آخرین بار احسان خواجه امیری ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١۵٧٩ برای آخرین بار. احسان خواجه امیری ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١١۶۴٧ بی‌ کسی‌ احسان خواجه امیری ۸۹ ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٢٢١۵۵٣ پنجره های بارانی احسان خواجه امیری ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١۴۶۶ ترانه خونه احسان خواجه امیری ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١۶١٠ تمومش کن احسان خواجه امیری ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١٨١٠ حس غریبی احسان خواجه امیری ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
۴١٢٣٩ حقیقت داره دلتنگی احسان خواجه امیری ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١١۶۵۵ خواب و بیداری احسان خواجه امیری ۸۹ ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١١۶۵۶ خودت خواستی‌ احسان خواجه امیری ۸۹ ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١۶٠٧ خیال احسان خواجه امیری ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١۴۶۵ خیال تو احسان خواجه امیری ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١١۶۴٨ دارم می یام پیشت احسان خواجه امیری ۸۹ ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
۴۴١٢۴٢ دچار احسان خواجه امیری ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٢٢١١٠٨٧ در مسیر زاینده رود احسان خواجه امیری ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١١۶۴٩ دلواپسی احسان خواجه امیری ۸۹ ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١١۶۵٠ دنیا احسان خواجه امیری ۸۹ ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٢٢١۵۵۴ رد پا احسان خواجه امیری ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
۴۴١٢۴١ رفتنی احسان خواجه امیری ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١۶١١ زشت و زیبا احسان خواجه امیری ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١۴۶٨ زمونه احسان خواجه امیری ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١۶٠٩ سایه به سایه احسان خواجه امیری ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١۶٠٨ سلام اخر احسان خواجه امیری ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٢٢١١٠۵٧ شهزاده آسمونی احسان خواجه امیری ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
۴۴١٢۴۴ شیرین احسان خواجه امیری ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١١۶۴۶ عاشقی کن احسان خواجه امیری ۸۹ ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
۴۴١٢۴٣ عشق میاد احسان خواجه امیری ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٢٢١۶۴٠ غریبانه احسان خواجه امیری ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٢٢١۵۴٨ فردای روشن احسان خواجه امیری ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١١۶۵۴ کاش عاشقت نمی شدم احسان خواجه امیری ۸۹ ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٢٢١۵۴٩ گوشه تنهائی احسان خواجه امیری ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٢٢١۶٢٧ .مثل هیچکس احسان خواجه امیری ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٢٢١۶١١ مثل هیچکس احسان خواجه امیری ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١١۶۵٧ مسری احسان خواجه امیری ۸۹ ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٢٢١١۴٢٩ نابرده رنج احسان خواجه امیری ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٢٢١١۴٣٠ نابرده رنج.قطعه۲ احسان خواجه امیری ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٢٢١۵۵٢ نامه احسان خواجه امیری ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١١۶۵٨ نمی دونم احسان خواجه امیری ۸۹ ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
۴۴١٢۴٠ نمی دونی احسان خواجه امیری ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١۴۶٧ وقتی که نباشی احسان خواجه امیری ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز

محمد اصفهانی + تمامی کدهای پیشواز ایرانسل



٢٢١١٣۵٨ ارمغان تاریکی محمد اصفهانی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١٢۴۴١ اگه باشی محمد اصفهانی ۹۰ ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٢٢١۴۴٠ امیر کاروان محمد اصفهانی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٢٢١۵٧٧ ای کاروان۱ محمد اصفهانی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
 

 ٢٢١١٣۵٨ ارمغان تاریکی محمد اصفهانی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١٢۴۴١ اگه باشی محمد اصفهانی ۹۰ ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٢٢١۴۴٠ امیر کاروان محمد اصفهانی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٢٢١۵٧٧ ای کاروان۱ محمد اصفهانی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٢٢١١٠٨۴ با تو محمد اصفهانی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١٢۴۴٠ باور نکن محمد اصفهانی ۹۰ ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١٢۴٣۵ بی واژه محمد اصفهانی ۹۰ ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٢٢١١٠٨۶ چهره بنما محمد اصفهانی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١٢۴٣٧ خورشید محمد اصفهانی ۹۰ ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٢٢١۵٠۵ دختر گل سرخ محمد اصفهانی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١١۵٢٣ دعای سحر محمد اصفهانی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١١۵٢۴ دعای سحر قطعه ۲ محمد اصفهانی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٢٢١۶٠۶ رستگاران محمد اصفهانی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١٢۴۴٢ رستگاران محمد اصفهانی ۹۰ ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١٢۴٣۶ رمانتیک محمد اصفهانی ۹۰ ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٢٢١١٠۵۶ زیر هشت محمد اصفهانی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٢٢١١٠٩۴ سوگ حیدر محمد اصفهانی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٢٢١۵٢٩ علی ای همای رحمت محمد اصفهانی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١٢۴۴۵ غزال محمد اصفهانی ۹۰ ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١٢۴٣٩ غم دوری محمد اصفهانی ۹۰ ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١٢۴۴٣ فردای پنهانی محمد اصفهانی ۹۰ ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٢٢١١٠٩١ فرصت بدرود محمد اصفهانی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٢٢١١٠٩٢ فریاد تنهایی محمد اصفهانی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١٢۴٣٨ معجزه محمد اصفهانی ۹۰ ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١٢۴۴۴ ناجی محمد اصفهانی ۹۰ ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٢٢١٧۴۵ نازنین محمد اصفهانی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١١٩١٧ ناله غربت .هیئت عزاداران محمد اصفهانی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٢٢١١٠٩٣ وقت سحر محمد اصفهانی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
۴۴١۵٧١ ولایت عشق ۲ محمد اصفهانی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
۴۴١۵۵٢ هوای تو محمد اصفهانی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٢٢١١٠٨۵ هوای تو محمد اصفهانی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز

فریدون آسرایی + تمامی کدهای پیشواز ایرانسل



٣٣١٢٧٠١ آینه فریدون آسرایی ۹۰ ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١٢٧٠۴ بی‌ تو فریدون آسرایی ۹۰ ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١٢٧٠٠ تو آرومی فریدون آسرایی ۹۰ ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١٢٧٠۵ خاطرات گم شده فریدون آسرایی ۹۰ ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
 

۵۵١٢۶۶١ اسمون رضا صادقی و مسعود محمدنبی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١١٠٢٣ آغوش تو رضا صادقی ۸۸ ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١۵۵٠ بغض ترانه رضا صادقی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١١٠٢۴ به تو مدیونم رضا صادقی ۸۸ ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
۵۵١۶۶۴ تو به شیرینی یک شب یلدا رضا صادقی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
 

 

محسن یگانه + تمامی کدهای پیشواز ایرانسل



٣٣١١۴٨٢ سکوت محسن یگانه ۸۹ ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١١۴٨٠ نباشی محسن یگانه ۸۹ ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١١۴٨١ رگ خواب محسن یگانه ۸۹ ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١١۴٧۶ بمون محسن یگانه ۸۹ ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
 


 

٢٢١١١٠٣ احساس من فرزاد فرزین ۸۹ ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٢٢١١١٠٨ اون تو نیستی فرزاد فرزین ۸۹ ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٣٣١۶٢٣ بازیگر فرزاد فرزین ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
٢٢١١١٠۵ برو برو فرزاد فرزین ۸۹ ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز
 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط علی در 15:30 | |